Vilkår & Handelsbetingelser 

Alle kunder opfordres kraftigt til at læse disse vilkår og betingelser, før de bestiller. Ved at besøge eller købe et produkt på vores websted acceptere du disse betingelser. Udtrykkene “vi”, “os” og “vores” henviser til SnuSupply på hele hjemmesiden. Udtrykket “parter” henviser til både sælger og køber sammen.


1 – Generelle betingelser
Zeronico etableret i Danmark med reg nr. 43401947. Det driver websitet www.zeronico.dk. Disse vilkår og betingelser er gyldige for hvert produkt, som en kunde placerer på hjemmesiden. Ved at besøge vores hjemmeside eller afgive en ordre bekræfter du, at du har læst og accepteret at overholde disse vilkår og betingelser. Du bekræfter også, at du anerkender oplysningerne om personlige data og giver dit samtykke til brugen af ​​dine personlige data i henhold til vores fortrolighedspolitik. Disse vilkår og betingelser gælder for alle kunder. Vi forbeholder os retten til når som helst at ændre disse betingelser. Enhver ændring er gyldig, fra du accepterer betingelserne gennem en ny ordre.

2 – Aldersbegrænsning
Personer under 18 år har ikke tilladelse til at afgive ordrer på vores websted. Når du går ind på hjemmesiden, erklærer du, at du er mindst 18 år gammel.

3 – Købsaftale
Ved at afgive en ordre bekræfter du, at du har læst og accepteret disse vilkår og betingelser. Bemærk, at ordreaftalen kun gennemføres, når din ordre er bekræftet af os via en e-mail bekræftelses til den e-mail adresse, du har angivet, når du afgiver ordren. For at indgå en vellykket aftale med Zeronico skal du være 18 år eller ældre.

4 – Priser og produkter
Priserne på produkterne og forsendelsesomkostningerne er angivet i danske kroner over hele hjemmesiden. Før du fortsætter med betalingen, kan du vælge leveringsmetoden, hvorefter du kan se de samlede omkostninger for din ordre inklusive forsendelsesomkostninger. Vi forbeholder os retten til at ændre produktprisen til enhver tid uden varsel.

Nogle produkter kan have begrænsede mængder, og de kan kun returneres eller udskiftes i overensstemmelse med vores returpolitik. Zeronico har gjort alt for at vise billederne af produkter så præcise som muligt, men vi garanterer ikke produktets nøjagtige udseende eller tilstand. Desuden forbeholder vi os retten til at ændre produktbeskrivelserne når som helst og uden varsel. Derudover forbeholder vi os retten til at rette eventuelle fejl i billeder, produktbeskrivelser, priser eller tilgængelighed på lager. Hvis sådanne fejl opstod, har vi retten til at rette sådanne fejl og opdatere alle oplysningerne på vores hjemmeside til enhver tid.

5 – Betaling
Det fulde beløb betales altid straks efter bestilling.

6 – Personlige data og feedback
Ved at afgive en ordre på vores hjemmeside bekræfter du, at du har læst og accepteret vores fortrolighedspolitik. Du bekræfter også, at du har givet nøjagtige personlige oplysninger.

Ved at skrive og indsende en feedback giver du os retten til at offentliggøre / ophæve offentliggørelsen på vores hjemmeside eller andre sociale mediekanaler. Vi har også retten til at slette indsendte tilbagemeldinger.

7 – Leveringstid
Forsinkelse i leveringstiden giver ikke kunderne ret til annullering eller kompensation, medmindre der er en specifik skriftlig aftale.

8 – Ikke-afhentede pakker
Når pakken er tilgængelig for afhentning af kunden, er det hans / hendes ansvar at afhente den til tiden. Hvis han / hun ikke er i stand til at indsamle det, har vi retten til at opkræve forsendelsesomkostningerne for at returnere pakken.

9 – Klager og returneringer
Zeronico anbefaler kraftigt alle kunder at omhyggeligt inspicerer varer straks efter modtagelse. hvis en kunde modtager et andet produkt end købsaftalen, har han / hun retten til at klage. Klager over fejlen kan indgives skriftligt til Zeronico inden for tre arbejdsdage efter leveringsdagen. Vi kan ikke modtage eller acceptere nogen klage, hvis kunden har ændret eller brugt produkterne.

Retten til klage inkluderer kun fejl ved levering. Med et andet ord opstod der fejl på grund af produktets udløbne holdbarhed eller på grund af normalt slid er ikke inkluderet i klageretten. Det er forbrugerens ansvar at returnere produktet til os. Efter at have vurderet skaden har vi retten til at beslutte, om kunden kompenseres ved at give et erstatningsprodukt eller tilbyde en rabat. Kompensationen inkluderer ikke forsendelsesomkostningerne. I tilfælde af returnering af produkterne skal kunden opbevare den originale emballage og returnere den uden at ændre noget.

10 – Fortrydelsesret
Alle kunder har fortrydelsesret på 14 dage. Perioden starter, når kunden modtager produktet. Vær opmærksom på, at fortrydelsesretten ikke gælder for de brugte produkter og for produkter med kort holdbarhed.

11 – Kampagne
Under kørsel af et særtilbud (forfremmelse) forbeholder vi os retten til at opsige eller annullere alle eller nogle af ordrerne. Vi forbeholder os også retten til at begrænse de mængder produkter, vi tilbyder.

12 – Force majeure
Hvis der opstod en naturlig eller uundgåelig katastrofe, er vi hverken forpligtet til at opfylde ordreaftalen eller betale nogen kompensation. Hvis disse omstændigheder har varet længere end en måned, har parterne ret til at opsige købsaftalen helt eller delvist. Eksempler på naturlig og uundgåelig katastrofe som krig, sabotage, terrorangreb, energisvigt, oversvømmelse, jordskælv, brand, ændret lovgivning, strejker, blokader, ændrede regeringsforanstaltninger, transportvanskeligheder og andre ekstraordinære begivenheder.